Określenie swojego profilu żywieniowego

I właśnie po to, by codziennie przyjmować odpowiednią dawkę każdej z substancji potrzebnych dla zdrowia, polecam przyjmowanie codziennie preparatu wielowitaminowego. Zdecyduj się na przyjmowanie takiego preparatu, w którym nie ma dodatku żelaza i jest mniej niż 8000 IU witaminy A. Jeśli nadal martwisz się, czy odżywiasz się korzystając ze zdrowej, zbilansowanej diety bogatej w składniki odżywcze i witaminy, porozmawiaj ze swoim lekarzem i postaraj się o wizytę u specjalisty od spraw żywności. Wspólnie możecie przyjrzeć się bliżej Twoim nawykom żywieniowym i opracować podstawowe wskazówki, jak się prawidłowo odżywiać. (Możesz także skorzystać z naszego programu RealAge, pod adresem www.ReaLAge.com, i określić swój profil żywieniowy oraz, korzystając z ułatwień, jakie zapewnia ten program, opracować plan zmian). Wegetarianie i inne osoby na dietach z ograniczeniami powinny dobrze zapoznać się z podstawowymi zasadami planowania zdrowej diety.

Leave a Reply

Tagi
http://z-grilla.pl/ https://dobrydietetyczny.pl/tag/uklad-pokarmowy/ https://pudelkowa.com.pl/tag/uklad-pokarmowy/ http://dieta2000kcal.pl/category/zdrowie/
Marzec 2021
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031